Google Workspace Starter, subscripție 12 luni
Descriere
Google Workspace Starter, subscripție 12 luni
Livrare electronia in 24-48h
Fiecare licență include - Gmail, Drive, Meet, Calendar, Chat, Currents, Jamboard, Docs, Sheets, Slides, Keep, Sites, Forms
![]() |
|
Google Workspace: o soluție completă și ușor de folosit pentru comunicarea în firma ta, fie că este vorba de emailuri, video conferințe sau crearea și partajarea de documente. Crește productivitatea în compania ta cu uneltele de colaborare și comunicare construite de Google și folosite în companii cum ar fi Sony, Whirlpool sau Colgate-Palmolive. |
![]() |
![]() |
Gmail pentru a comunica ușor prin emailGmail-ul este soluția perfectă pentru a gestiona conturile de email, iar email-urile vor fi trimise folosind adresa de genul nume@domeniulmeu.ro. Beneficiezi de 30GB spațiu de stocare, și de toate funcționalitățile și securitatea oferite de Google. |
![]() |
Hangouts Meet pentru conferințe videoÎntâlnește-te cu clienții sau cu colegii oriunde te-ai afla prin Hangouts Meet. Poți astfel stabili pașii următori pentru proiectele la care lucrezi fără să mai fie nevoie să călătoresti. |
![]() |
Calendar pentru organizarea și eficientizarea munciiCalendarul Google te ajută să lucrezi mai eficient și să reduci timpul cu planificarea. Acum este ușor să îți planifici întâlnirile: trimiți invitații și remindere automate către toți cei care trebuie să vină la o ședință, poți verifica disponibilitatea colegilor sau poți vedea dacă o sală de conferință este liberă. |
|
|
|
|||
![]() |
Drive pentru stocarea de date și informațiiCreezi, stochezi, accesezi documente și oferi posibilitatea echipei tale de a lucra împreună. Documentele din Google Drive sunt păstrate în sigurață, pot fi modificate în timp real. Pot fi accesate indiferent unde te afli și de pe ce dispozitiv dorești: laptop, tabletă sau telefon. |
![]() |
Docs pentru crearea și modificarea documentelorÎn Google Docs poți crea și modifica documente direct în browser-ul tău, nu ai nevoie de soft. Lucrezi împreună cu echipa pe un document și orice modificare adusă documentului este salvată automat și văzută de către toți. Ai toate versiunile modificărilor și oricând poți reveni la una din variantele inițiale. |
![]() |
Sheets pentru calcule, tabele și graficeNu trebuie să mai pierzi timp prețios calculând după vechile metode. Foile de calcul oferite de Google Workspace te ajută în acest sens, oferindu-ți șansa de a jongla între grafice și formule încorporate. |
|
|
|
|||
![]() |
Forms pentru chestionare ușor de implementatÎn Google Forms creezi chestionare, le trimiți și apoi poți analiza rezultatele în timp real. Interpretează datele cu ajutorul centralizarii făcute de Google Forms sau prelucrează-le cu Google Sheets. |
![]() |
Slides pentru prezentări cu impactCreezi și îmbunătățești prezentările pentru a-ți face cunoscute produsele și proiectele. La o prezentare se pot conecta mai mulți membri ai unei echipe și pot lucra împreună în timp real, chiar dacă nu sunt în același birou. |
![]() |
Cloud Search pentru a găsi informația de care ai nevoieCloud Search este la fel ca și Google Search, dar e conceput pentru Google Workspace. Poți căuta informații în email-uri, documente sau evenimente și să găsești ușor informația de care ai nevoie. |
|
|
|
|||
![]() |
Mobile Management pentru blocarea dispozitivelor mobileUn telefon furat poate fi o provocare pentru securitatea datelor firmei tale. Acum poți gestiona o situație neplăcută prin solicitarea blocării ecranului, setând al doilea factor de autentificare sau ștergerea selectivă a contului. |
![]() |
Vault pentru protecția și arhivarea datelorVault îți permite arhivarea informațiilor de pe GMail, Google Drive, Google Groups și Google Hangouts Meet. Poate fi folosit pentru a găsi anumite informații sau poate fi utilizat în cazul litigiilor sau problemelor de ordin juridic care se pot ivi. De exemplu dacă o persoană șterge un e-mail intenționat, acest email va putea fi recuperat. |
![]() |
Admin Console securitate și controlSetezi ușor regulile de securitate și control pentru compania ta. Adaugi ușor utilizatori sau îi elimini, creezi grupuri și reguli privind accesul utilizatorilor și a dispozitivelor la informații. |